هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

مناجات العارفین

خداوند کریم 

آمده عبد خطاکار بیا رحمی کن

آمدم پیش تو دلدار بیا رحمی کن

بنده پر گنه و عبد سیه روی امد

ای شفای تن بیمار بیا رحمی کن

با نگاهت به دل پر شررم احسان کن

بر من پست و گنه کار بیا رحمی کن

ای که عالم به اشارات تو در چرخش شد

منتی کن  به من زار بیا رحمی کن

ای که رحمانیت تو زغضب افزون تر

چشم پوشی کن و ایثار بیا رحمی کن

تو همانی که اگر بر تو جهان پشت کند

می توانی بکنی با همه پیکار بیا رحمی کنی

ای گشاینده درهای محبت بر من

عفو کن عبد ستمکار بیا رحمی کن

آبرو داری این عبد گنه کارت کن

حق آن حیدر کرار بیا رحمی کن

سروده کمال مومنی

 

                    صاحب ماه رمضون

            شنیدم که صاحب ماه رمضونی، مهربون

            این بهونه رو دادی که بکشونی ، مهربون

             شنیدم به بندهات خیلی زیاد نظر داری

            برا بندهات همه، دل می سوزونی، مهربون

            شنیدم که گفته ای هر کی بیاد درخونم

                        روز محشر تو اونو نمی سوزونی، مهربون

                         تو تموم بندهات از همه روسیاترم

                         اومدم توبه کنم خوبه بدونی ، مهربون

                         شنیدم هرکی تو دنیا بر حسین گریه کنه

                        به دو عالم تو براش برگ امونی ،مهربون

                          از درخونت اگه فرار کنم کجا برم

                         وای اگه ما بدا رو بیرون برونی، مهربون

                بیا یک بار دیگه تو می خونت راهم بده

             دوست دارم طعم نگاتو بچشونی،مهربون

سروده کمال مومنی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد