هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

شعر ولادت حضرت زهرا

سلام ای ذکر خاص حق ثنایت
سلام ای دخت احمد من فدایت

تو فرقانی تو یاسینی تو طه
تو زهرایی تو زهرایی تو زهرا


تو حبل محکم حبل المتینی
امید رحمة للعالمینی


تو بسم الله سماوات است کتابت
تو خورشیدی و عالم آسمانت


جنان یک سبزه از دامان پاکت
جهان یک شعله از نور چراغت


فلک موج لطیفی از نگاهت
فلک گرد حقیر از گرد راهت


حیات عشق از نور حسین است
بلندی خاک بوس زینبین است


شرافت مستمند صبح خیزت
حیا تصویری از ظل کنیزنت


مزار مخفی ات مخفی است در دل
سبک مغزان تو را جویند در گل


امامان آبرومند جلالت
امیرالمؤمنین محو جمالت


محمد عاشق راز و نیازت
خدا فخریه دارد بر نمازت


بهشت قرب احمد سینه توست
زمان مرهون عمر کوته توست


همه دشت کویراند و تو گلشن
همه شام سیه تو صبح روشن

همه سوز درون اند و تو داغی
همه تاریکی اند و تو چراغی


همه جسم ضعیف اند و تو جانی
همه قطره تو بحر بی کرانی


تو دریا کشتی ات دلهای آگاه
تو کوثر ساقی فیض ات ید الله


ملک یا حور یا آدم که هستی؟
که می داند که هستی یا چه هستی؟


جهان از رازها بس پرده برداشت
سر مویی تو را نشناخت، نشناخت


تو سِر ناشناس انبیایی
تو آن عبدی که سرتا پا خدایی


تو استاد و جهان دانشگه توست
تو قرآن و علی بسم الله توست


تمام آفرینش پای بستت
پیمبر خم شد و بوسید دستت


گنهکاران چو رو در محشر آیند
همه چشم شفاعت بر تو دارند


به جز باب عنایاتت دری نیست
اگر نایی به محشر محشری نیست


به محشر از فراز چرخ گردون
ندا خیزد که این الفاطمیون؟


تو سر تا پا بهشت مصطفایی
تو جانان علی مرتضایی


که دیده حور در آتش بسوزد
که دیده باغ جنت بر فروزد


چه نیکو با تو همدردی نمودند
که با آتش در بیت ات گشودند


گمانم مرتضی شد کشته آن روز
که بشنید از تو آن فریاد جانسوز

 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوستان خوب من . از اینکه زحمت می کشید اینگونه خوشحالم . اگه بشه اشعار قویتری تو وبلاگ بزنید شاید بد نباشه . اشعار لطیفیان یا بعضا لک یا نوازنی یا جعفری خوبن ... موفق باشید

سلام. اجرتان با بانوی اب!

سید مجید 1386/07/15 ساعت 14:15

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شما دوستان عزیزو گرانقدر . جسارتا خدمتتون باید عرض بکنم بیت اول (مصرع دوم) این مثنوی زیبا (سلام ای گفته احمد من فدایت ) هست .
ممنون از اشعار خوبتون . من حدود یازده ساله نوکر و ذاکر اهل بیت هستم . ساکن کرج هم هستم .این دو بیتی هم یادگاری از من در مورد امام زمان (عج)
وقتی تو نیستی و زمان بی تو می دود ــ از هر چه هست و نیست دلم سیر می شود
ای خالق همیشگی چشمهای من ــ حتی خدا بدون تو دلگیر می شود
در پناه حضرت حق ــ زیر سایه ی مرتضی علی و تحت توجهات خاصه ی حضرت حجت و مادرم فاطمه باشید ان شائ الله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد