هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

تخریب حرم حضرت سکینه در سوریه

با وجود آنکه مرقد حضرت سکینه (ع) دختر گرامی حضرت امام علی (ع) سالیان متمادی مورد احترام تمام طوایف دینی و مذهبی سوریه قرار داشت، اما با ورود گروه های وهابی به صحنه سوریه این حرم مطهر هم مورد حمله و هتک حرمت قرار گرفت.
 به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، عکاس یک رسانه لبنانی در منطقه داریا موفق شد تصویری از این مرقد مطهر را که هدف حمله خمپاره ای قرار گرفته، تهیه کند. به گزارش این رسانه، گروه های مخالف نظام سوریه، حملات خمپاره ای متعددی را علیه این مرقد انجام دادند و چند نقطه آن را هم منفجر کرده اند.
خاطر نشان می شود گروه های سلفی ـ وهابی تا کنون تعداد زیادی از مراکز دینی در مصر ، تونس، لیبی و هم اکنون در سوریه را مورد حمله قرار داده اند و همچنان به هتک حرمت اماکن مقدس ادامه می دهند.
 

alt

تصاویر قبل و بعد از تخریب

پیش از این نیز مرقد عمار یاسر صحابی جلیل القدر پیامبر اسلام(ص) و یکی از یاران باوفای حضرت علی(ع) مورد حمله گروه های وهابی قرار گرفته بود.
(به نقل از سایت خبری جهان نیوز)

لازم به یادآوری است که حرم مطهر حضرت سکینه دختر گرامی امام حسین(ع) در قبرستان باب الصغیر دمشق در جوار قبر مطهر حضرت ام کلثوم(س) می باشد. حسب برخی روایات حضرت امیرالمومنین(ع) دارای دختری به نام سکینه بوده اند که مزار مطهر ایشان در شهر شیعه نشین داریا در سوریه می باشد که چند سالی است این مرقد مورد توجه شیعیان قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد