هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

امام زمان

هتک حرمت به ساحت مقدس امامین عسکریین علیهما السلام و تخریب حرم آن دو امام همام بدست مزدوران استکبار و دست نشانده های کثیف وهابیت را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می نمائیم و بغض مقدس خود را با دعا در تعجیل ظهور منجی عالم بشریت برای یاری آن حضرت حفظ نموده تا در رکاب آن حضرت و با استعانت از پروردگار متعال انتقام مظلومیت آن امامین شریفین را از دست ظالمان بگیریم.انشاء اله

مقام رهبری

درون قلب جهان انقلاب گشته بیا

نفس بدون تو عذاب گشته بیا

بیا نظاره کن به فراسوی سامرا و ببین

حرم بدست حرامیان خراب گشته بیا

نظرات 1 + ارسال نظر

نه
این قرارمون نبود

من خسته شم که تو

بی همسفر بری

من رنگِ شب بشم تو سر سپرده شی

من جون به لب بشم

باور نمیکنم

این تو خودِ تویی

این تو که از خودش بی خود شده تویی

باور نمیکنم عشقِ منی هنوز

گاهی به قلبِ من سر میزنی هنوز

وقتی زندونی تو هوس

فکر پروازی تو قفس

این رسم همراهی نشد ای همنفس

وقتی قلبت از من جداست

سرگردونِ بی هم صداست

انگار دستت با دستِ من نا آشناست

باور نمیکنم این تو خودِ تویی

این تو که از خودش بی خود شده تویی

باور نمیکنم عشقِ منی هنوز

گاهی به قلبِ من سرمیزنی هنوز


ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد