هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

هیئت وارثان ثارالله علیه السلام

هیئت وارثان ثارالله (ع) تهران شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

و اما دلها بسوزد...

به دار کشیدن کودک شیعه در سوریه 

تروریست‌های وهابی سوریه پس از کشتار اعضای یک خانواده شیعه عراقی، تنها بازمانده آن را که یک کودک خردسال بود، دار زدند.

 

پایگاه خبری عراقی القانون نوشت: فعالان حقوق بشر عراق اعلام کردند که گروه‌های مسلح سلفی و وهابی در سوریه اقدام به اعدام یک کودک شیعه عراقی کردند.

خانواده این کودک در منطقه «سیدة زینب» در ریف دمشق ساکن بودند که تروریست‌های مسلح به منزل این خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضای آن، این کودک را اعدام کردند.

از سوی دیگر شیخ «محمد العریفی» شیخ وهابی سعودی از گروه‌های مسلح ضد نظام «بشار اسد» خواست که مانع انتشار تصاویر حملات خود علیه نیروهای ارتش و شهروندان سوریه و مخالفان خود شوند.

وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی «توییتر» از تروریست‌های سوریه خواست که به حملات تروریستی و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم سوریه ادامه دهند اما مانع انتشار تصاویر جنایات خود شوند.   

... بای ذنب قتلت؟

 

 منبع: خبرگزاری فارس 

 

به دلیل اینکه دولت سوریه منسوب به طایفه علوی و حامی شیعیان و جمهوری اسلامی است از آغاز بحران در این کشور برای اینکه رنگ طایفه‌ای به نبردها بدهند، تندرو‌های وهابی و مسلح جنایات وحشتناکی را مرتکب میشوند و اعدام کودکان، قتل خانواده‌های شیعه، سربریدن آنها و تعدی به نوامیس آنها را در دستور قرار داده‌اند. تروریست‌ های وهابی مخالف بشار اسد در سوریه چندی قبل دختر بچه ی یک خانواده شیعه را در سوریه به طرز وحشیانه‌ای سر بریدند که جرم وی شیعه بودن او و خانواده‌ اش بود. 

 
سر بریدن دختری معصوم فقط به‌ جرم‌ شیعه‌ بودن! (+16)  www.taknaz.ir



طبق آمارهای منتشر شده، تروریست‌ ها تاکنون 1300 شهروند شیعی را قتل عام کرده‌اند که اکثر کشته شدگان را شهروندان سوری و عراقی تشکیل می‌دهند. 

در حال حاضر دو شهر شیعه نشین نبل و الزهرا که در شمال سوریه قرار دارند در محاصره عناصر تندرو سلفی قرار دارند و مردم این دو شهر شیعه نشین در مضیقه غذا و دارو می باشند.  

... یا ابالصالح المهدی ادرکنی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد